marți, 3 ianuarie 2012

Kilometri de dor

   (A.S  Spun dorul ce-a mocnit nestins in mine...)
         .
        Pe al meu pat voinic crescut
         Din datine si viata,
         M-am infruptat cat si-am putut
         Din dulcea ta dulceata.
                   *********
         Nici ieri tirziu, tirziu nici azi,
         Tirziu nicicind fii-va.
         Caci intre noi marete stau
         Trairi ascunse-n gheata.
                   *********
         Si azi grabita-si face crugul Luna,
         Iar iarba trece, vine, legata-i cu Pamintul.
         Ninsorile-s mai dese, mai rea apare lumea,
         Si intre eu si tu azi bate-n ginduri vintul.
                   *********
         M-a prins speranta ieri cum c-o sa-mi fii tu floare,
         Si cica radacina-i de suflet tu ti-i prinde,
         Dar n-am primit caldura promisa de la Soare
         Si am simti cum viata secundele ne vinde ...
                   **********
         Si am decis sa pun trecutul intre noi,
         Sa fie-a noastra mica de lume evadare.
         Sa te privesc- frumosa de nespus, chemindu-te-napoi
         Sa folosesc din nou acea veche chemare,
                   **********
         Dar a crescut trecutul, inalt e azi si drept.
         Si n-ai venit frumoaso, dar a venit o lume
         Ce ne priveste atent... ascunsa, fara nume,
         In care eu, un soarec, cuminte stau si-astept.
                   **********
         Dar altul m-am gasit de azi de dimineata
         Cind, cautindu-ma prin pat, m-am ratacit,
         Si m-am lovit apoi in cap cu-n vis de viata
         Caci treaz era si el, si dinsul cucerit.
                   ***********
         Stateam tirziu, noi doi, in noaptea ceea, singuri,
         Iar linga noi era, la pinda stind- iubirea.
         Se aprindeau iluzii, noi le primeam drept ginduri
         Iara azi cerul vietii se fringe cu furie.
                   ***********
         Satisfacuti de clipa ne fugaream prin iarba
         Iar ale noastre umbre, dand coate, chicoteau.
         Simteam cum inima privea cu mainile pe barba
         In timp ce se gindea la taracani (ce-n ochi frumosi traiau)!
                   ***********
         Si astazi imi mai singera, de goraznic dor, gandirea,
         Caci visul, din poveste, abia de l-am oprit.
         Doar umbra mi-a ramas, doar ea si nebunia
         In timp ce restu-a ars parca-ar fi fost chimbrit.
                   ***********
         Insa spre ziua, obositi de munte
         Panditi de bolta unui cer necenzurat.
         Mai stam la sfat si ne gandim la multe
         Cate-o mai fi ramas din (doua) ceruri de furat.
                   ***********
        Te chem si strig, te-astept dar tu nu vii...
        Chemarea-mi surda te iubeste, n-am blesteme.
        Si nici destula forta-n glas ca sa te cheme
        In alte vremuri ( oare le mai stii?),
                   ***********
        Cind mai eram, fireste, inca-n doi
        Si nu stiam distante nici dileme...

Sunt amintiri care se lipesc de inima ...







 
(P.S Si iti dau cerul, ca sa il pot zbura cindva prin tine...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu