joi, 12 ianuarie 2012

Viteza timpului din gand


Azi trist strabat, gandind la tine
Gradina unde eram doi.
Cu-alee largi ce te imbie,
Cu flori crescute pentru noi.
          *****
Si-n vremi a tainicelor soapte,
Cind vis si gind se-mbina-n dor,
Catam cu ochi de bufnita in noapte
Spre cimpul viselor ce mor .
          *****
La orizunturi, dupa tristul munte,
Un gind apune ostenit.
Intinde-atent mareata-i punte
Ducanda sus, spre infinit...
          *****
Iara prin el privesc la stele
Si-oftind, el parca mi-ar sopti:
"Pe barca valurilor mele
Tu liniste nu vei gasi".
          *****
Si-n vis traind ramin la mal-
Cel mal inalt si verde.
In ochi s-aprinde-un felinar:
Luna ce-n val se pierde!
          *****
Pe tine si pe coana luna
As vrea din mers sa va opresc.
Sa va  urez o ziua buna
Sa iti vad ochii cum zimbesc.
          *****
Si azi departe sunt, uitat
Scaldat de-a lumii ura.
Da-n inima de as plonja
M-ar ineca a ta figura!
          *****
C-un timp era, cind tu si eu
Un dor iubeam pe lume:
Tu luminai sufletul meu
Iar eu, din el, tie-ti faceam cunune...
          *****
Se-ntristeaza vai, pling lunci
De cite ori ma-nalt cu-n gand.
Unde-i vremea de atunci?
Frunza moarta-s azi, in vint.
          *****
De fulger, zambet, juraminte,
De noapte buna, trandafiri;
Pun melcii azi vise-le-n cuvinte...
Eu si Ea...regrete/amintiri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu