miercuri, 26 octombrie 2011

De ce totusi,desi persista senzatie ca-mi esti aproape,ma lasi sa-mi fie atit de dor...?!( sau...Sa nu te indoiesti de mine) !

Frig.O liniste si mai rece....Ici colo pletele, bine pieptanate de vint,ale unor fire rasfatate de iarba care parca ar avea rolul sa infrumuseteze capul ingindurat al pamintului.Stelele,ivite de sub plapuma recent dispersata de ideile zburdalnice ale unui vint racoros de seara varatica la fel de nazdravan,presara cu darnicie lumina.Se iveste,treptat, luna, de parca natura ar cauta sa intregeasca aceasta splendida imagine a visului.Iar pentru a patrunde,pentru a fi patruns de aceasta atmosfera nu a fost nevoie decit de citeva clipe,citeva momente de sondare in amintirile inimii,in inima amintirilor culese pe parcursul scurtei si neinsemnatei mele vieti.Si,desi-s amintiri recente,legate de o persoana recent aditionata inimii si gindurilor,uneori am puternica impresie ca ele au fost acolo inca de mult,prezente in eul meu de la inceputul inceputului,am impresia c-o cunosc de cind lumea.
Vietii i-a facut mereu placere sa se joace cu noi.Eram cindva eu,incadrat intr-un banal mod de viata,zguduit pina-n talpi de prostia colosala cu care mi-am uns ochii sufletului,urechile ratiunii si mirosul spiritului,in fine ,eram eu si ATIT,in juru-mi - nimeni, in buzunarul ideilor ce le purtam in cap - nimic, viitoru-mi devenise doar timp,trecutul - spinul din talpa pe care l-am capatat la primii mei pasi in dragoste;PREZENTUL - fantoma schioapa de la acel spin..care se zbatea intre viata si existenta!
Dar,mentionabil fact,Dumnezeu are umor.Mi-a oferit ocazia s-o cunosc edificial,tot atunci m-a lasat sa-i sondez o particica din cunostinte si o alta parte mica din capacitatea ei de a fi om ca,intr-un final,sa-mi acorde sansa ,sa-mi acorde o perioada de 3 nopti si aproape 4 zile pentru a o cunoaste.Desi e un segment cronologic scurt,prea scurt :( ,acel segment a reusit totusi sa se sprijine de inima mea si a ei,a reusit sa se transforme intr-o punte de trecere(indiscifrabil pentru mine inca trecere a ce ).Si ce reprezinta 4 zile,cind stai si te gindesti!?Relativ nu prea mare lucru.Insa,petrecute alaturi de ea,fie intr-un mijloc de transport,fie in excursii sau plimbari,fie pe Bicaz,fie in hanorac impreuna,sau sub aceeasi plapuma privind stelele,fie in gradina de flori unde gasisem de cuviinta sa ne lasam inima insirata pe jos,din petale de trandafir,fie dansind impreuna in gradina mentionata,fie stind dimineata devreme catarati pe gardul care imprejmuia gradina amintita si privind cu ochi lacomi de viata(desi beti de somn :) .. ) lumea care inca dormita in pastelul sau de culoarea zorilor sau fie oriunde nu ne aflam in acele regiune superbe,aproape la fel de superbe ca expresivii sai ochisori,ochi plini de taracani,de viata si romantica :)!
Da,e deja timpul sa recunosc ceea ce incepusem sa presupun in drum de intoarcere..- mi -e  dor,mi-e un dor nebun sa-ti revad ochisorii (cuib de taracani ce sunt :) ),sa-ti aud zimbetul atit de plin de farmec copilaresc,sa-ti simt prezenta,sa ne minunam de frumusetea naturii,de maretia muntilor..impreuna,sa ne bucuram ca doi copii(care deja nu mai suntem decit emotional) de viata si sa lasam sufletul sa ne devina sef,iar noi...simplii lui salariati :)!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu